רקע ביוגרפי
יפית גרינברג, המוכרת לנו יותר בשמה ג. יפית, נולדה בשנת 1951 למשפחה מסורתית בבני ברק בשם יפה מימון. יש לה תואר ראשון בגיאוגרפיה וחינוך מאוניברסיטת בר אילן וכבר מגיל צעיר הייתה לה משיכה לתחומי השיווק, המיתוג והפרסום. את תחילת דרכה החלה בעיתונות הכתובה, כשכתבה עבור מדורים פרסומיים בהם היא פרסמה מוצרים שונים ושירותים אותם היא בדקה בכתבות תחקיר מפורטות עבור הקוראים. המוצרים והשירותים שנסקרו על ידי גרינברג קיבלו את חותמת "כדאי" ואת חתימתה כאישור לאיכותם. כאשר התחילה הטלוויזיה המסחרית בישראל, העבירה את הקונספט בו פעלה גם לטלוויזיה וזכתה להצלחה רבה גם שם.
הקונספט הייחודי
אז מה בעצם גרם לקונספט בו פועלת גרינברג להצליח גם בעיתונות הכתובה וגם בטלוויזיה? ניתן לייחס את הצלחתה לשני גורמים: הראשון הוא זיהוי הצורך שהיה קיים אצל הקוראים והצופים לקבל פרטים נוספים על המוצרים השונים. הגורם השני הוא מיתוג עצמי כמישהי בעלת דעה נחשבת, שניתן לסמוך על אמינותה. בזכות שילוב הגורמים האלו הצלחתה בתחום הפרסום היא רבה ולאורך שנים. בין לקוחותיה ניתן למצוא את החברות הגדולות במשק הישראלי. כמו כן, בשנים האחרונות היא פונה גם לתחומים שונים כגון השקעות ותחום הנדל"ן. במהלך שנת 2014 עמדה ג. יפית כראש קבוצת רכישה לרשת החנויות "סטימצקי", שנקלעה לקשיים כלכליים.
תרומתה לעולם התקשורת בישראל
זה יכול להישמע לכם פשטני מדי או כאילו בעולם הפרסום של ימינו הקונספט לפיו היא פועלת לא היה מצליח, אך הצלחתה רבת השנים היא לא מקרית. את הבנתה הרבה בתחום המיתוג היא מיישמת היטב וניתן לראות זאת בסגנונה האישי ובפעילותה בתחום הפרסום. את כשרונה הרב בזיהוי פוטנציאל עסקי וזיהוי הצרכים של לקוחותיה היא מיישמת כיום לא רק בתחום הפרסום, אלא גם בתחומים עסקיים נוספים וניתן לנחש כי אנו נשמע על מעורבותה בפרויקטים שונים בתחומי ההשקעות, התקשורת והנדל"ן ונוכל למצוא מוצרים שעליהם שמה הממותג מספק תעודת אישור לאיכותם.
Comments