top of page

מאיר ברק

את השם מאיר ברק מכיר כל מי שמתעניין במסחר במטבע חוץ. מאיר הוא כלכלן מוביל, המוכר מערוצי העיתונות והאינטרנט השונים, והמייסד של טריידנט – אחת מחברות המסחר המובילות היום בישראל.

כך הכול התחיל

מאיר ברק התחיל את דרכו בעולם המקצועי כעובד הייטק, אולם מהר מאוד הבין, כי התחום שמעניין אותו באמת הוא כלכלה. כאדם שאוהב ללמוד כל הזמן, למד את תחום המסחר מהיסוד, וכשהרגיש שהוא כבר מבין אותו על בוריו – ייסד את טריידנט – מכללה שמעבירה קורסים במסחר ברמה מאוד גבוהה.

טריידנט – מסחר ממדרגה ראשונה

טריידנט הוקמה בשנת 2003, ומאז למדו בין כיתותיה למעלה מ-30,000 תלמידים. המכללה מפעילה מרכז הכשרה לסוחרי יום שהוא אחד מהגדולים בעולם, ונבדלת ממכללות רבות אחרות בכך, שהמרצים בה לא מלמדים רק ת

יאוריה, אלא דואגים שהתלמידים יבצעו מסחר בזמן אמת בתוך חדר המסחר הייעודי שנמצא במכללה. התוצאה – כשמסיימים קורס מסחר יומי בטריידנט, יכולים בהחלט להפוך את המסחר למקצוע.

אמונה בדרך

ההצלחה של טריידנט היא פועל יוצא של ההשקעה של מאיר ברק, ושל האמונה שלו בדרך בה מועברים הקורסים. על מנת להגיע למקום בו הוא נמצא, עבר מאיר ברק דרך ארוכה. בתחילה חשב שמסחר יומי הוא פרוצדורה מאוד קלה לפיצוח, אולם לאחר שנה של הפסדים הבין שאם הוא רוצה להצליח בתחום, הוא חייב ללמוד אותו על בוריו – וכך עשה. מאיר ברק נסע לארה"ב, למד שם מטובי הסוחרים, ואז חזר ארצה כדי לוודא שהכלים שקיבל אכן מביאים אותו אל המקום בו הוא רצה להיות. רק כשראה שאכן כך הדבר, החליט להקים את טריידנט ולהעביר את הידע שלו לאחרים.

הספר שלוחש למניות

לאחר מספר שנים בהן ראה שהשיטה שלו עובדת, החליט מאיר ברק להוציא ספר שמספק לסוחר המתחיל את הכלים הראשוניים לביצוע מסחר נכון ומועיל. הספר נקרא "הלוחש למניות", והוא נחשב היום לרב מכר בתחום ספרי הכלכלה.

חיים אישיים

מאיר ברק נשוי ואב לשלוש בנות.

מה צפוי בעתיד?

מאיר ברק מאוד אוהב ללמוד ואינו שוקט על השמרים. לכן, צפוי שנשמע עליו עוד הרבה, ושהוא יביא אלינו את כל החידושים הכי חשובים בתחום המסחר, ויעשה זאת בדרך הטובה ביותר. סביר להניח, שנשמע עליו עוד הרבה.

25 צפיות0 תגובות
  • Facebook
  • Twitter

כל הזכויות שמורות 2023

logo-movilim-w.png
bottom of page