top of page

עו"ד שחר ולר

ד"ר עו"ד שחר ולר הוא עורך דין העוסק בתחום דיני הביטוח ונחשב למוביל בתחום זה ובתחום התביעות הייצוגיות והנגזרות. פעילותו האקדמית כוללת מספר רב של ספרים ומאמרים פרי עטו בתחום דיני הביטוח וכן תפקידי הוראה מגוונים בפקולטות למשפטים ברחבי הארץ.

תחילת הדרך

ולר סיים את לימודיו לתואר ראשון בפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים בשנת 1992. לאחר סיום לימודיו החל להתמחות בפרקליטות מחוז ירושלים ולאחר מכן במחוז תל אביב.

בשנת 1993 התקבל כחבר מן המניין בלשכת עורכי הדין, ושנה לאחר מכן כיהן כפרקליט מן המניין בפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי). כשנתיים לאחר מכן, בשנת 1996, מונה להיות סגן בכיר לפרקליט מחוז ירושלים עורך דין. לאחר סיום המחקר שלו ועבודת הדוקטורט בנושא דיני הביטוח, שב לפעול כעורך דין עצמאי, בתחום הליטיגציה.

אקדמיה והוראה

עו"ד שחר ולר סיים את לימודי התואר השני שלו בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים, כאשר הוציא את ידיו את התזה: "חובות גילוי טרום – חוזיות של מבוטחים".

בשנת 1999 סיים ולר את הדוקטורט שלו, לאחר שפרסם את המחקר אשר התבסס על עבודת התזה שלו.

החל משנת 1998 משמש ד"ר ולר כמרצה במוסדות אקדמיים בארץ ובחו"ל, ביניהם ניתן למנות את המרכז האקדמי למשפט ועסקים ואוניברסיטת ברקלי בקליפורניה.

בין ספריו ניתן למצוא את הספר זוכה פרס ברלינר למצוינות במחקרי ביטוח – "הבסיס התיאורטי של חוק חוזה הביטוח" וכן את הספר "חוק חוזה ביטוח – 1981".

39 צפיות0 תגובות
bottom of page